zaterdag 19 april 2008

Lente

Ik heb een paar stukjes die ik in maart heb geplaatst, opnieuw geplaatst. Niet omdat ze niet goed waren, maar omdat lang geleden, vaak gewoon vergeten wordt en het misschien leuk is om toch te lezen, zonder dat je op al die links hiernaast moet klikken. En niet dat maart lang geleden is, maar vandaag is vandaag, en vandaag is het lente, en ik had even besloten om de stukjes bij vandaag te zetten, of bij gisteren.

Ik snak naar de lente, ik snak er naar dat de temperatuur buiten een beetje hoger is en dat ik mijn jas mag thuis laten op basis van temperatuur, ik hou namelijk niet van jassen. Ja, wel om naar te kijken en ook als mode-object, maar niet omdat ik er een aan moet in verband met het weer.
Ik ga ook niet zeggen dat ik een zonaanbidder bent in hart en ziel, maar de zon is het waard aanbeden te worden, omdat we daar nou eenmaal licht en warmte vandaan krijgen. Dus lente, ja heerlijk, ik zie het met open armen tegemoet.
Tijd om verliefd te zijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten