donderdag 1 mei 2008

Loving Annabelle

Ik keek net een film, ik hou van sommige films.
Door deze film werd ik een beetje weemoedig, omdat vooroordelen een liefde kapot kunnen maken, of niet de liefde, maar het leven van de twee geliefden ....
Het is een weemoed die ik voel naar situaties van mij van eerder, vroeger, en naar situaties elders, van anderen, zoals het verhaal van de West Side Story; Brokeback Mountain; of het verhaal van een paar lieve mensen die ik gekend heb .....
Het is een gevoel van verontschuldigen dat ik meen te moeten voelen voor mensen die vooroordelen hebben, dat ze zo dom zijn om een andere mens zijn of haar liefde te misgunnen .... Deze film is van Amerika, het land met de vele mogelijkheden, en met zijn bekrompen geest! Grow up, country of rigide people!

Voor de recensie van de film verwijs ik je naar mijn andere blog.
Namasté.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten