woensdag 15 juli 2009

Clementine – de Moorse landschildpad 1













Clementine – de Moorse landschildpad 1

Zucht, en ik had het wel kunnen weten en ik wist het ook wel en meende het gewoon toch te moeten doen (ben altijd eigenwijs). Nu ga ik het gewoon hier met jullie delen.
Clementine is een beschermde soort en ze heeft geen certificaat, het is de bedoeling dat ik daar voor ga zorgen, dat was mede de reden waarom ik haar nam. En zij zat daar maar en heel veel dieren zaten daar in die winkel.
Misschien moet ik er iemand op af sturen, om eens poolshoogte te gaan nemen. Komt nog wel.

Ik heb mijn hele leven al schildpadden, levende en verzamelschildpadjes, beeldjes, knuffels, van speksteen, grappige, mijn huis staat er vol mee, schilderijtjes, foto’s. Maar nu dus ook Clementine.

Ik heb in mijn Internet Explorer favo’s inmiddels een mapje aangemaakt met alles wat met Clementine te maken heeft. Zoals websites waar ik info kan krijgen, kwekers, (die me boze mails sturen), overheidsinstanties, ministerie van LNV, het mapje zal nog wel groeien.

Ik ga verder graven, met Clementine gaat het goed, ze mag geen fruit meer, alleen bladgroente las ik (in die mal van een boze kweker).

Ik hou je op de hoogte, wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten