dinsdag 1 december 2009

Minaretten en aandachtsgeil

Dat verbod tegen de bouw van minaretten dit gaat toch zeker alleen maar over vergunningen met betrekking tot de hoogte van bouwwerken? Ik hou er niet van dat het weer in het "wilderse" wordt getrokken. Sommige groepen zijn van huis uit aandachtsgeil en hebben alleen maar wat te griepen, is daar geen vaccinatie tegen?

Bij onderzoek of enquêtes zullen we allemaal zeggen, ach nee, alsjeblieft niet te veel van die hoge torentjes, ze zijn wel aardig, want we hebben natuurlijk geen islamofobie, maar het hoeft niet perse. Ik ga niet naar een moskee, of het moet zijn met een excursie, dus om er iets van op te steken, kennis, dan wel een aanscherpen van mijn mening.

En over die enquête: Voor de hoogte van je schuttingen je tuinhuisje of schuur ben je tenslotte ook gebonden aan bepaalde maten en is het ook niet de bedoeling om alles maar vol te bouwen.

Nee, wat mij betreft heeft dit alles niets met de Islam te maken, maar alles met het oprakelen van discussies en het tegen elkaar opzetten van bepaalde groepen.

Geef ze niet de ruimte hoor, die aandachtschreeuwers, die ouwe mopperkonten, die overal iets over te zaniken hebben, en nog steeds geen positieve bijdrage kunnen leveren, want ik heb nog steeds niets opbouwends gehoord.

 

Dat wou ik maar even gezegd hebben.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten