woensdag 10 maart 2010

Verkiezingen zijn manipuleerbaar, dat is altijd geweest

Van: Sonja M. Super []
Verzonden: woensdag 10 maart 2010 19:10
Aan: bloggen
Onderwerp: FW: Verkiezingen zijn manipuleerbaar, dat is altijd geweest

Het is uitgekomen wat ik vanmorgen schreef, stukje niet geplaatst

Maar dit is het artikel in AD http://tinyurl.com/yez3kjo

Groetjes, liefs Sonja

 

Van: Sonja M. Super []
Verzonden: woensdag 10 maart 2010 10:18
Aan: [Sonja M. Super>] bloggen
Onderwerp: Verkiezingen zijn manipuleerbaar, dat is altijd geweest

 

Maar wat hier gebeurt is  dat Leefbaar Rotterdam onleefbaar maakt, juist door het gezeur over de stemmen, is een hele hetze ontstaan. PvdA heeft gelijk dat ze de overwinning opstreken toen dat in eerste instantie aan de orde was.

De verdeeldheid wordt in de hand gewerkt door alle media aandacht naar het gezeur. Met mij zijn er zoveel mensen zat van al dat gezeur van de moppercultuur.

Natuurlijk waren er juist zeurders aanwezig daar waar de problemen waren, ja kom nou.

Of hebben er mensen anderen omgekocht, dat kan ook nog, ik zie sommigen overal voor aan, gewoon buiten gaan staan en geld aanbieden, misschien wel onder druk en dan een scene opzetten.

Ik zit er misschien wel helemaal naast, en ik mag dit misschien helemaal niet zeggen, politiek niet correct, denk ik.

Maar behalve dat ik voor een bepaalde kleur kies, wil ik de dingen kunnen zeggen zoals iedereen, op persoonlijke titel.

Want wie probeert nou wie zand in de ogen te strooien?

 

http://www.depers.nl/binnenland/461571/Hertellen-lost-niks-op.html

 

Liefs, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten