zaterdag 25 april 2009

Passie en toewijding 1

Vanavond, na een heerlijke chatsessie over persoonlijke dingen en een diepgaand telefoontje met een heerlijk mens, besloot ik in tegenstelling tot wat ik eerder had geroepen, nog niet naar bed te gaan. Voelde me weer helemaal verkwikt en heb nog een beetje een studie gemaakt van de dingen die mijn laatste obsessie voeden: informatie van en over Groen Links. Ik ontdekte een aanvulling op wat voor mij een hele nieuwe wereld is, ook omdat ik voor het eerste zelf een en ander ben gaan plaatsen op mijn hyves. Mogelijk wordt het me niet in dank afgenomen, tenslotte zijn jullie andere woorden en sferen van me gewend, maar ook dit is een kant van mij. Gedreven, vol toewijding, enthousiast. Ik heb me een poosje geleden actief aangesloten bij Groen Links Rotterdam. Ik ga proberen om mee te helpen goede dingen neer te zetten en mogelijk gaan jullie dan dus ook op een andere manier van mij horen.


Ik heb ook nog een studie gedaan vanavond, ik roep maar steeds dat er niet veel uit mijn handen komt, maar puntje bij paaltje is het best wel wat … ik verdiep me namelijk in de studie die betrekking heeft op de invloed van voedsel op de mens, op het brein, op de hormoonhuishouding, en om het dan maar even zo uit te drukken, op de mens als geheel, ik ben van huis uit een holist, waarmee ik bedoel te zeggen dat ik de mens als de som van zijn aspecten zie, de mens met een lichaam, een ziel, een gevoel, energetisch, maar ook als emotioneel wezen. Alles heeft invloed op elkaar. Ook hierover hoop ik jullie van mij te laten horen. En dan dus in relatie tot voeding. Ik weet best wel al veel, ik durf voedingsadviezen te geven, vrijblijvend, ik zelf ben het bewijs dat er genezing mogelijk is door het veranderen van je voeding.

Zo, hiermee heb ik de spits voor mezelf afgebeten, en ik zal me er in vastbijten, niet vol agressie, niet om iets stuk te bijten, niet om alles op te vreten en te verteren, maar als in een liefdesbeet, vol passie en toewijding.

Namasté, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten