zondag 29 maart 2009

Ik ben er achter

Wat ik deze dagen vooral leer en wat een terugkerend onderwerp is als ik in gesprek ben met iemand, of dat nou op msn is, of in real life, of over de telefoon, is prioriteiten stellen. Nu heb ik dus deze week geleerd te mindmanagen, en kom ik er achter dat er een nog veel groter issue voor me is. Dus dat zal mijn item voor vandaag zijn, ik ga uitzoeken hoe ik mij zelf in een dag kan leren om prioriteiten te stellen. Natuurlijk is dan niet in een keer mijn hele leven veranderd, maar iets leren kan makkelijk in een dag. Om het toe te passen, om het te laten beklijven, dat is een heel ander punt en daar zal ik dan de rest van mijn leven mee aan de slag gaan.
Ik weet namelijk heel goed WAT de prioriteiten zijn, ik kies ze alleen maar in de verkeerde volgorde ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten